20 June 2011

Design baie parter pentru casa Toscana / Ground floor bathroom design for Toscana Residence

De cele mai multe ori ne intrebam:
-Oare ce se poarta anul acesta in materie de Design Interior? 
Ei bine, raspunsul este unul foarte clasic si simplu in acelasi timp:
-Se poarta bunul gust! 
Daca vorbim de stiluri si de trenduri, in fata iasa triumfator stilul Contemporan, de aceea am fost incantata  cand mi s-a propus amenajarea unei bai (din mansarda unui complex cu mai multe apartamente - Toscana Residence, Timisoara) in stil clasic, baie pentru care am ales stilul Shabby Chic, un stil in care predomina foarte mult nonculoarea alb si culorile pastelate. 


Suprafata baii este de 4,5mp.




2 comments:

==NELANELYKA== said...

Andreea [ esti Andreea de pe trilu ?] mersi mult de vizita am studiat blogul tau e super o revin uneori sa vad noutatile ceaooooooooo

Andreea Popa said...

Multumesc pentru aprecieri, iar raspunsul la intrebare este -Nope, nu sunt eu acea „Andreea”!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts